12 Şubat 2009

ödülümüz...


aslında can ve annesi pınar bizim diğer bloğumuz için vermiş bu ödülü. ama biz blogta sorunlar yaşadığımızdan oraya ekleyemedim. bekletmemek için buradan yazıyorum pınarcım.:))
öncelikle çok teşekkür ederim. bizde sizi çook seviyoruz.

bu ödülün kuralları varmış....

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,


2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,


3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

ödüller çok güzelde 7blog sahibi seçmek gerçekten çok zor...:( bende şöyle bir karar verdim: akillibebekten tanıştığım 4 anne blog dünyasına katıldılar ve severek takip ediyorum onları.:) ilk olarak o 4 anneye gitsin ödül.:)

anıl-tuba

can-çiğdem

lara-yeliz

not:alfebatik sıralama yapılmıştır.):

sonra blogcudaki ilk arkadaşımız alp güven ve annesi damla

eylül ve annesi emel

ada ve annesi büşra

ya ama 7 çok azmış, yorum yazmıyorum ama severek okuduğum bir sürü blog var...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder